محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

fifa14 دانلود بازی فیفا 14 برای کامپیوتر FIFA 14 Pc

کرک این بازی هنوز منتشر نشده است

بازی FIFA 14 نام بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیزی است که توسط کمپانی EA Sports برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، پس از مدت ها انتظار طبق وعده های داده شده بالاخره نسخه جدید فیفا نیز عرضه شد که دارای تغییرات وسیع و هیجان انگیزی می باشد ، فیفا ۱۴ با موتور عالی خود یعنی Ignite توانست یک شبیه ساز واقعی از فوتبال را برای گیمرها ارائه داده و تا حدودی به خصوص در آمریکا گوی سبقت را از رقیب دیرینه ی خود یعنی PES دزدید ، بازی که فوتبال واقعی را معنا می کند ، هر ساله فیفا دست خوش تغییرات بسیاری شده و نوآوری در آن حرف اول را می زند ، در نسخه جدید نیز ما این را به وضوح مشاهده می کنیم چرا که با توجه به اینکه PES نیز دست به انقلابی بزرگ زده فیفا نمی خواهد به همین زودی پا پس بکشد ، پس باید منتظر شد و دید که امسال نیز کدامیک از این ۲ عنوان ورزشی پر طرفدار موفقیت بیشتری کسب خواهد کرد ،دانلود بازی FIFA 14 را می توانید هم اکنون به صورت رایگان دانلود نمایید …



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:دانلود بازی فیفا 14 برای کامپیوتر FIFA 14 Pc,
ارسال توسط محمد

14pes دانلود بازی فوتبال PES 2014 برای کامپیوتر

کرک جداگانه اضافه شد

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده ؛ کرک در داخل پوشه بازی موجود میباشد BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

در طول بازی، زمانی که دوربین بازی به حالت پیش فرض در می آید، بسیاری از جزییات به ناچار مبهم هستند، اما در طول بازی اهداف و اقداماتی که در چمن انجام می دهید به واقعیت نزدیک شده است و بافت چمن ها به صورت چشمگیری بهبود یافته است.نمی توان این عنوان را یک بازی فوتبال نسل بعدی نامید، اما مسلما این عنوان بهترین PES است که تاکنون برای کنسول های نسل فعلی ساخته شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:دانلود بازی فوتبال PES 2014 برای کامپیوتر,
ارسال توسط محمد

 فوتبال حرفه ای

نام بازی: Lords of Football پلتفورم : pc ژانر: Strategy, Indie, Simulation, Sports نوع  فایل : دی وی دی کامل زبان: Russian, English فرمت ایمیج:-- ناشر: Fish Eagle مد بازی : N/A حمایت توسط : Geniaware Srl درجه بندی سنی : +18 قابلیت آنلاین:دارد
Lords of Football  جدیدترین بازی شبیه ساز ورزشی است .در این بازی زندگی روزمره ی فوتبالیست ها را مشاهده می کنید. شبیه سازی آموزش فوتبال به بهبود مهارت های خود در این زمینه کمک شایانی می کند. در این بازی به هیچ عنوان حسی جز این مورد به شما به عنوان یک گیمر وارد نمی شود.از تمرین های حرفه ای تا اردو ها و بازی های دوستانه تا رقابت های جز به جز حقیقی سازی به عنوان مهمترین فاکتور رعایت شده است


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:دانلود بازی Lords of Football فوتبال حرفه ای,
ارسال توسط محمد

دانلود تریلر بازی Fifa 14

تریلر بازی فیفا 2014

Fifa 14

جدید ترین گیم پلی بازی زیبای Fifa 14 همینک در فضای اینترنت منتشر شده است. در این تریلر به شهود می توان تغییرات چشم گیری را در روال بازی فیفا 14 مشاهده کرد.

این بازی تا ماه های آتی منتشر خواهد شد و امروز در سایت عصر دانلود ما تریلر زیبایی از این بازی را برای شما آماده دانلود کرده ایم .



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:دانلود تریلر بازی Fifa 14,
ارسال توسط محمد

دانلود بازی موتورسواری Motorama کم حجم

بازی موتورسواری کم حجم

Motorama

Motorama یک بازی زیبا و کم حجم موتور بازی است. در این بازی شما یک موتور کراس را کنترل خواهید کرد.

ویژگی های کلی بازی :

-  بیش از 30 مرحله زیبا و هیجان انگیز

-  رقابت با 11 نفر در بازی

-  موتور های گوناگون و جذاب

-  …

همینک می توانید این بازی جذاب و کم حجم را از سایت عصر دانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود رایگان بازی جدید فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012

 
.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نسخه تست شده ، کامل ، ریپک شده ، همراه با کرک + لینک کمکی مستقیم از Rapidshare

| آپدیت اول + پچ مخصوص اضافه کردن گزارشگر انگلیسی ، افزوده شد |

|افزونه ی EURO 2012 به همراه آخرین آخرین آپدیت 1.2 بازی به پست افزوده شد |

 Euro2012

 

نام بازی: Pro Evolution Soccer 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Soccer) / 3D
سال انتشار: September 27 , 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
حمایت توسط : Konami Computer Entertainment Tokyo
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

همان طور که اعلام شده بود نسخه کامل و ریپک شده ی بازی Pro Evolution Soccer 2012 را برای کاربران میهن دانلود آماده کرده ایم. این بازی یک رقیب جدی برای بازی فیفا 12 هست.شاید دلیل انتشار همزمان این دو بازی ایجاد یک حس رقابت بین گیمر ها برای انتخابی شایسته بین این دو بازی باشد.همان طور که در جریان هستید این بازی توسط یک شرکت ژاپنی به نام کونامی (به ژاپنی: コナミ株式会社 Konami Kabushiki-gaisha، به انگلیسی: Konami) برای اولین بار در سال 2001 میلادی منتشر شد.ترجمه ی عبارت Pro Evolution Soccer 2012 ، فوتبال تکامل حرفه ای میباشد که این بازی در تاریخ سپتامبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی کونامی منتشر و توسط استودیوی Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و حمایت شد.اگر منصفانه بخواهم به این بازی نگاهی داشته باشم باید عرض کنم که این بازی Pro Evolution Soccer 2012 نسبت به Pro Evolution Soccer 2011 تغیرات زیادی را داشته است .این درست بر خلاف فیفا 2012 میباشد.به محض ورود به بازی متوجه میشوید که تور دروازه ها تعویض شده است ! گیم پلی این بازی طرفداران خاصی دارد پس وارد این محدوده نخواهم شد.صدای تماشاگران در این بازی فوق العاده پویا و بهبود یافته است.بازیکنان از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه ای که دیگر به راحتی در آفساید قرار نمیگیرند.و در نهایت بین دو بازی فیفا 2012 و فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012 شخصا بازی Pro Evolution Soccer 2012 انتخاب میکنم...منتظر نظرات شما عزیزان در خصوص دو رقیب جدی Pro Evolution Soccer 2012 و 12 FIFA 2012 هستیم...

دانلود رایگان بازی Pro Evolution Soccer 2012 به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب....


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
 دانلود بازی PRO CYCLING MANAGER 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه

 
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare|

|کرک اضافه شد|

نام بازی: Le Tour de France 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Racing
نوع فایل : RETAIL
زبان: EN
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی :N/A
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

 

بازی London 2012

دانلود بازی London 2012: The Official Video Game of the Olympic + کرک

*** نسخه فشرده شده BlackBox همراه با کرک FLT ***

بازی کامپیوتر رسمی مسابقات ورزشی المپیک لندن 2012 به کاربران امکان خلق لحظات تاریخی ورزش و بدست آوردن شهرت را به همراه تجربه هیجان این مسابقات بزرگ و عظیم را می دهد. بیش از 30 بازی از مسابقات المپیک در این بازی جای داده شده است که بازیکنان باید برای بدست آوردن مدال طلا در آنها تلاش کنند. حتی می توانید به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان از کشورهای دیگر نیز مسابقه داده و در جدول رده بندی جهانی این بازی قرار گیرید.

امکانات :
- رسیدن به طلا : بیش از 35 مسابقه ورزشی که می توانند هیجان را به بازیکنان منتلق کنند.
- راه های بیشتری برای مسابقه : تعداد زیادی از بازی های ورزشی در حالات مختلف شامل بازی های المپیک، حالت بازی عادی، حالت بازی آنلاین و یا بازی تفریحی در این بازی جای داده شده اند.
- مسابقه برای بدست آوردن مدال طلا : با رقابت آنلاین می توانید مسیر خود را برای رسیدن به صدر جدول رده بندی جهانی هموار کنید و کشور خود را در جدول رده بندی در مکانی بالا مشاهده کنید.
- تجربه ای منحصر به فرد از بازی های المپیک به همراه گزارش عالی، گرافیک واقع گرایانه و منحصر به فرد و نمایش به سبک تلویزیون
- و ...

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Quad Core i5 2.4 GHz
RAM: 2 GB RAM (4 GB RAM - Vista / 7
VGA: graphic card 512 MB (GeForce 8800 GT or better
HDD: 10 GB HDD
OS: Vista / 7



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی المپیک لندن 2012برای PC,
ارسال توسط محمد

 

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 ,
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 37657
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین